Direct naar inhoud
Kun je vinden wat je nodig hebt?
Een blauwe ticketmachine van Arriva.

Abonnement activeren

Heb je via onze webshop een reisproduct of een abonnement besteld, vergeet dan niet je gekochte product op je OV-chipkaart zetten voordat je ermee kunt reizen.

Dit kan bij een blauwe afhaalautomaat in onze bussen of bij een ander ophaalpunt. Doe je dit niet, dan wordt bij het inchecken het reisproduct of je abonnement niet herkend. Er wordt dan gewoon saldo afgeschreven.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het niet op tijd opladen van een gekocht reisproduct of abonnement op een OV-chipkaart.

Voldoende saldo

Bij een kortingsproduct is het nodig om ook genoeg saldo op je OV-chipkaart te hebben, voordat je ermee kunt reizen.

Nog geen OV-chipkaart?

Heb je nog geen OV-chipkaart? Voordat je een abonnement kunt gebruiken, heb je een OV-chipkaart nodig. Om te kunnen reizen met een abonnement heb je in de meeste gevallen een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Heb je nog geen persoonlijke OV-chipkaart? Bestel deze dan eerst via de OV-chipkaart-website.

Het OV-chipkaartlogo.

Veelgestelde vragen