Direct naar inhoud
Kun je vinden wat je nodig hebt?
Iemand in een warme jas houdt een ov-chipkaart bij de incheckpaal.

Je abonnement wijzigen

Heb je een abonnement besteld en past het toch niet helemaal goed bij je reisgedrag? Of heb je per ongeluk een verkeerd abonnement besteld? In sommige gevallen kun je je abonnement aanpassen.
Iemand in een warme jas houdt een ov-chipkaart bij de incheckpaal.

Sterabonnement/Regio abonnement wijzigen

Centrumzone aanpassen bij Sterabonnement/Regio Abonnement

Is de centrumzone van je Ster Noord-Nederland, Sterabonnement Limburg of Regio Abonnement niet correct? Geef het aan ons door via het contactformulier. Weet jij de juiste centrumzone al? Noteer dit in het contactformulier onder de boodschap.

Sterwaarde aanpassen bij Sterabonnement/Regio Abonnement

Het is niet mogelijk om de sterwaarde van je abonnement te wijzigen. Vraag een stopzetting voor het foutieve abonnement aan via het contactformulier. Het abonnement met de juiste sterwaarde bestel je zelf via de webshop.

Lees de voorwaarden van je abonnement goed door, voordat je een wijzigings- of stopzettingsverzoek stuurt!

Overige maandabonnementen

Je kunt een maandabonnement stopzetten tot en met dag 2 van de looptijd. Maar je mag het abonnement niet gebruikt hebben. Lees voor meer informatie de voorwaarden van je abonnement.

Bekijk de abonnementsvoorwaarden

Overige kwartaal- en jaarabonnementen

Wil je jouw abonnement in de tussentijd aanpassen? Neem via het formulier contact met ons op. Wij zetten jouw huidige abonnement stop. Bestel daarna zelf het juiste abonnement via onze webshop.

Veelgestelde vragen