Vergoeding bij verlies OV-chipkaart met Arriva-abonnement
Zo vraag je een vergoeding aan
- Registreer je verloren OV-chipkaart als verloren/gestolen/defect en vraag een vervangende kaart aan via OV-chipkaart.nl.
- Maak je reizen met een andere OV-chipkaart, met e-tickets of met losse kaartjes. Of check in en uit met je betaalpas, creditcard of mobiel. Bewaar alle vervoerbewijzen goed.
- Nadat je je nieuwe OV-chipkaart ontvangen hebt, kun je een vergoeding aanvragen via het contactformulier. Hiervoor hebben we een aantal gegevens van je nodig.
Deze gegevens hebben we van je nodig
- Voorletter(s)
- E-mailadres
- Geboortedatum
- IBAN (bankrekeningnummer)
- OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de oude kaart
- OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de nieuwe kaart.
Wat we van je nodig hebben, hangt af van met welk vervoerbewijs je reisde in de periode waarin je geen abonnement kon gebruiken.
- een scan of foto's van je gekochte kaartjes
- het OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de OV-chipkaart die je tijdelijk gebruikte
- de bestelnummers van je e-tickets.
- de NLOV-nummers en de afgeschreven bedragen als je in- en uitcheckte met je betaalpas, creditcard of mobiel.