Zijn er wijzigingen in de dienstregeling van mijn bus of trein?
De actuele dienstregeling is te raadplegen via de reisplanners. Plan je reis daarom altijd vóór vertrek zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
De actuele dienstregeling is te raadplegen via de reisplanners. Plan je reis daarom altijd vóór vertrek zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Nee, het dragen van een mondkapje is niet meer verplicht in het openbaar vervoer. Het advies is nu om een mondkapje te dragen op drukke plekken.
Draag dan bij voorkeur een wegwerpmondkapje of een medisch mondkapje.
Kijk voor meer informatie op de website van Rijksoverheid.
We houden drukte en bezetting in onze bussen en treinen scherp in de gaten. Zo kijken wij steeds waar extra inzet van het materieel, zoals bussen en treinen, nodig is.
This message is also available in EnglishLesen Sie die Meldung hier auf Deutsch
We hebben hieronder informatiepagina’s verzameld waarop je de coronaregels van Duitsland en België kunt controleren.
Kijk voor de regels voor reizen naar Duitsland op einreiseanmeldung.de.
Reis je naar België? Kijk voor de geldende regels op de website van de Belgische overheid.
Reis je vanuit Duitsland of België met Arriva terug naar Nederland? Bekijk dan de checklist van de Rijksoverheid.
Bekijk de corona-informatie op de website van de lokale overheid of neem contact op. Klik hieronder op de link van de regio waar je naartoe reist.
Nee, we hebben geen compensatieregeling. Het is niet mogelijk om eerdere maanden terug te krijgen als abonnement of in geld. Ook is het niet mogelijk abonnementen tijdelijk stop te zetten. De normale abonnementsvoorwaarden blijven gelden.
Past je abonnement door de coronasituatie niet meer bij je reisgedrag? Mogelijk kun je je abonnement aanpassen. Dit hangt af van het soort abonnement en de looptijd van je abonnement. Kijk hier wat de mogelijkheden zijn.
Wil je je abonnement stopzetten? Raadpleeg de voorwaarden van je abonnement om te kijken hoe je je abonnement eventueel kunt stopzetten. Kun je het stopzetten en weet je het zeker dat je geen abonnement meer wilt? Stuur dan een restitutieverzoek via ons online contactformulier of bel ons.
Staat je vraag er niet tussen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op! We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur. In het weekend en op feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur.