Heel Nederland Kies regio

Ik heb een vraag

Het overzicht van veelgestelde vragen passen we regelmatig aan en we houden rekening met actualiteiten. Daarom vind je ook veelgestelde vragen per regio.

Heb je een vraag over de situatie rondom het coronavirus? Klik hier voor de speciale coronapagina waar je altijd het laatste nieuws vindt over eventuele wijzigingen in de dienstregeling.

Kies je regio

UitgeklaptHoe verleng ik mijn abonnement?

Maandabonnementen, kwartaalabonnementen en jaarabonnementen van Arriva lopen automatisch af. Je kunt je abonnement uiteraard verlengen. Dit doe je door in de webshop opnieuw het abonnement te bestellen.

Vink het vakje aan bij “Herinner mij als het abonnement afloopt” en je krijgt een seintje als je abonnement afloopt.

Reis je sinds 2016 met een regionaal Arriva abonnement (Arriva Altijd Vrij, Arriva Dal Vrij, Arriva DalKorting ZH, Arriva Altijd Korting Scholier of Kids Vrij Meereizen) in de regio Duin- en Bollenstreek, Leiden, Rijnstreek en Midden-Holland? Dan kun je je jaar- of maandabonnement, die je ook in 2016 had, verlengen via de speciale verlengpagina.