UitgeklaptOV-chipkaart kopen
Er zijn twee OV-chipkaarten: een persoonlijke of een anonieme. Welke past het beste bij jou? Meer informatie over OV-chipkaart kopen.
Met de OV-chipkaart heb je een reisbewijs voor al het OV (bus, trein, tram en metro) op zak. Hiermee reis je bij alle openbaar vervoerbedrijven. Het maakt daarbij niet uit bij welk bedrijf je de OV-chipkaart hebt aangeschaft.
Doet de OV-chipkaart het niet? Is je kaart gestolen of ben je deze verloren? Dan helpen we je graag zo snel mogelijk weer op weg!
Is de kaart geblokkeerd als gevolg van een negatief saldo of omdat te vaak een uitcheck is gemist? Vraag ons om hulp bij een niet werkende OV-chipkaart of ga langs bij een Arriva OV Servicepunt in de buurt.
Zit je even zonder OV-chipkaart omdat er een nieuwe in aanvraag is en heb je een abonnement bij ons? Gebruik dan een eenmalige of anonieme OV-chipkaart of check in en uit met je betaalpas of creditcard. De extra gemaakte kosten kun je terugvragen met een restitutieverzoek.
Is je kaart stuk, verloren of gestolen? Vraag Tijdelijk studentenreisproduct aan.
Gereisd op saldo met de OV-chipkaart en de uitcheck gemist?
Vraag dan in 3 simpele stappen je saldo terug via uitcheckgemist.nl. Je teruggevraagde saldo wordt klaargezet. Je kunt dit op 2 manieren op je OV-chipkaart zetten:
of
Heb je niet kunnen uitchecken omdat de kaartlezer stuk was, is er een te hoog bedrag afgeschreven of wil je om een andere reden je geld terugvragen? Dan kun je gebruik maken van het contactformulier.