Ik heb een vraag
Vind jouw antwoord in de veelgestelde vragen. Bijvoorbeeld antwoord op de vraag hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de dienstregeling kunt vinden en of je je fiets mee kunt nemen.
Vind jouw antwoord in de veelgestelde vragen. Bijvoorbeeld antwoord op de vraag hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de dienstregeling kunt vinden en of je je fiets mee kunt nemen.
Onze klantenservice zit voor je klaar van 6.00 uur tot 23.00 uur op maandag tot en met vrijdag. In het weekend en op feestdagen zijn we er van 7.00 uur tot 23.00 uur. Deze openingstijden gelden voor contact via WhatsApp, Twitter en Facebook, en voor telefonisch contact.
Zo neem je contact met ons op:
Voor inhoudelijke vragen en/of opmerkingen over producten, dienstverlening, formulieren en informatie op Arriva.nl kun je contact opnemen met de klantenservice van Arriva. Maak hierboven een keuze uit de lijst met contactmogelijkheden.
Heb je moeite met het gebruik van internet of het downloaden van een app? De Digihulplijn is er om te helpen met alle vragen over je computer, laptop, smartphone en/of tablet.
Klik hier voor digitale ondersteuning
Let op: deze hulplijn kan je niet helpen met inhoudelijke vragen over diensten en producten van Arriva.