UitgeklaptPersoonlijke OV-chipkaart aanvragen
Om te kunnen reizen met een abonnement heb je in de meeste gevallen een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Vraag persoonlijke OV-chipkaart aan.
Bekijk abonnementen in onze webshop
Om te kunnen reizen met een abonnement heb je in de meeste gevallen een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Vraag persoonlijke OV-chipkaart aan.
Bestel je een kwartaal- of jaarabonnement? Dan kun je in de meest gevallen gespreid betalen in 3 termijnen (kwartaalabonnement) of 10 termijnen (jaarabonnement). Als dit mogelijk is, dan staat het aangegeven bij het abonnement.
Hiervoor heb je een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken. Let op: als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Je kunt ook via het bestelformulier kun je een abonnement bestellen. De verwerking hiervan duurt wel langer dan bestellen in de webshop! Op het bestelformulier vul je je persoonsgegevens in. Wij zullen deze persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor de in onze privacyverklaring omschreven doeleinden en wij vinden het van essentieel belang dat wij in alle gevallen ons houden aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) stelt. Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.
De Arriva-abonnementen kun je alleen gebruiken bij Arriva. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Daar waar uitzonderingen gelden, staat dit vermeld in de voorwaarden.
Ben je 60 jaar of ouder en heb je een Dal Voordeel, Altijd Voordeel of een Voordeelurenabonnement van NS? Dan reis je 7 Keuzedagen per jaar extra voordelig met de trein. De Keuzedagen zijn een product van NS, maar kun je ook via de Arriva-kaartautomaten op je OV-chipkaart laden. Dit werkt iets anders dan bij een NS-automaat. Lees hier hoe het werkt.
Zo zet je Keuzedagen op je OV-chipkaartLees meer over Keuzedagen
Voor inhoudelijke vragen en/of opmerkingen over producten, dienstverlening, formulieren en informatie op Arriva.nl kun je contact opnemen met de klantenservice van Arriva.
Heb je moeite met het gebruik van internet of het downloaden van een app? De Digihulplijn is er om te helpen met alle vragen over je computer, laptop, smartphone en/of tablet.
Klik hier voor digitale ondersteuning
Let op: deze hulplijn kan je niet helpen met inhoudelijke vragen over diensten en producten van Arriva.