Abonnementen Limburg Wijzig regio
Bekijk abonnementen in onze webshop
UitgeklaptHet voordeel van een abonnement
In Limburg reis je met de volgende abonnementen extra voordelig.
Arriva Traject Vrij *
- Je reist regelmatig
- Onbeperkt op een vast treintraject met Arriva
* Reis je op jouw traject ook met NS? Koop dan het landelijke Traject Vrij product. Dit abonnement is geldig bij zowel NS als Arriva.
Sterabonnement Limburg
- Je reist regelmatig
- Onbeperkt met de bus
- In een eigen gekozen gebied
Sterabonnement op zichtkaart voor reizigers met functiebeperking
Voor reizigers met een functiebeperking heeft Arriva een zichtkaartregeling. Klik hier voor meer infomatie.
Maak gebruik van de Combi Deal!
Wanneer je naast het Sterabonnement Limburg (bus) ook een Arriva Traject Vrij Abonnement (trein) aanschaft krijg je 40% korting! De korting wordt enkel verstrekt voor een combinatieaankoop van producten met dezelfde looptijd. De korting wordt berekend over het goedkoopste product.
Altijd Korting
- Ook geldig in bus, tram en metro bij andere vervoerders
- Je reist meer dan 3 dagen per maand
- Of je reist lange afstanden
- 20% korting voor volwassenen, 40% voor 12-18 jaar en 65 plus
Netabonnement
- Ook geldig in bus, tram en metro bij andere vervoerders
- Je reist vrijwel dagelijks
- Of je reist lange afstanden
Altijd Vrij P+R Maastricht Noord maandabonnement
- Je reist onbeperkt op Arriva buslijn 3, 10 en 30 vanaf P+R Maastricht Noord
- Geldig vanaf P+R Maastricht Noord (waar gratis geparkeerd kan worden)
- Naar het centrum van Maastricht (incl. station Maastricht)
Dal Voordeel Limburg
- Je reist regelmatig in de daluren met de trein (daluren zijn van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur en van 18.30 tot 6.30 uur); en/of
- Je reist regelmatig in de daluren met de bus (daluren zijn van maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en in het weekend en op feestdagen de hele dag);
- 20% korting in de bus en 40% korting in de trein van Arriva;
- Ben je 4 t/m 11 jaar oud of 65+ dan krijg je in de bus, boven op de dalkorting, ook leeftijdskorting en reis je met 47% korting!
UitgeklaptJe abonnement bestellen
Gespreid betalen in de webshop

Bestel je een kwartaal- of jaarabonnement? Dan kun je in de meest gevallen gespreid betalen in 3 termijnen (kwartaalabonnement) of 10 termijnen (jaarabonnement). Als dit mogelijk is, dan staat het aangegeven bij het abonnement.
Hiervoor heb je een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken. Let op: als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Bestellen met een bestelformulier
Je kunt ook via het bestelformulier kun je een abonnement bestellen. De verwerking hiervan duurt wel langer dan bestellen in de webshop! Op het bestelformulier vul je je persoonsgegevens in. Wij zullen deze persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor de in onze privacyverklaring omschreven doeleinden en wij vinden het van essentieel belang dat wij in alle gevallen ons houden aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) stelt. Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.
UitgeklaptAbonnement wijzigen
UitgeklaptArriva en overige vervoerders
De Arriva abonnementen kun je alleen gebruiken bij Arriva. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Daar waar uitzonderingen gelden, staat dit vermeld in de voorwaarden.
NS Keuzedagen
Ben je 60 jaar of ouder en heb je een Dal Voordeel, Altijd Voordeel of een Voordeelurenabonnement van NS? Dan reis je 7 Keuzedagen per jaar extra voordelig met de trein. De Keuzedagen zijn een product van NS, maar kun je ook via de Arriva Kaartautomaten op je OV-chipkaart laden. Dit werkt iets anders dan bij een NS automaat. Lees hier hoe het werkt.
Zo zet je Keuzedagen op je OV-chipkaartLees meer over Keuzedagen
UitgeklaptVragen?
Voor inhoudelijke vragen en/of opmerkingen over producten, dienstverlening, formulieren en informatie op Arriva.nl kun je contact opnemen met de klantenservice van Arriva.
Digihulplijn
Heb je moeite met het gebruik van internet of het downloaden van een app? De Digihulplijn is er om te helpen met alle vragen over je computer, laptop, smartphone en/of tablet.
Klik hier voor digitale ondersteuning
Let op: deze hulplijn kan je niet helpen met inhoudelijke vragen over diensten en producten van Arriva.