Zuid-Holland Wijzig regio

Veelgestelde vragen Arriva Deelfiets Zuid-Holland

  1. Kan ik mijn saldotegoed terugkrijgen?
    Jazeker. Bel Urbee op 085 0653428 (ma t/m zo van 8.00 tot 20.00 uur) of mail naar support@urbee.nl. Het resterende tegoed wordt dan teruggestort op je bankrekening. Let op: tegoed dat je van Urbee hebt gekregen wordt niet uitbetaald.

  2. Wat zijn de gebruiksvoorwaarden?
    Check de gebruiksvoorwaarden van Urbee.

  3. Hoe kan ik mankementen melden?
    Je kunt problemen met de fiets doorgeven via de app. Na gebruik van de app zal de app vragen naar je ervaring, waar je eventuele mankementen kunt doorgeven. Je kunt ook een medewerker van Urbee bellen op 085 0653428 (ma t/m zo van 8.00 tot 20.00 uur) of mailen naar support@urbee.nl.

  4. Kan ik van te voren reserveren?
    Op dit moment is het nog niet mogelijk om de fietsen te reserveren.

  5. Kan ik in de app zien hoeveel fietsen er nog staan?
    Ja, in de app wordt per locatie aangegeven hoeveel fietsen er staan.

  6. Moet ik de fiets terugbrengen waar de plek waar ik die opgehaald heb?
    Ja, de fiets moet altijd teruggebracht worden naar de plek waar de fiets is opgehaald.

  7. Werk je op bedrijventerrein ‘t Heen?
    Je kunt, als je met de fiets op het bedrijventerrein bent, de boeking eventueel beëindigen. Het voordeel is dat je dan niet meer betaalt, terwijl je aan het werk bent. We hebben namelijk ingeregeld dat bedrijventerrein ’t Heen een zogenaamde virtuele parkeerzone is. Zodra de fiets in deze zone is, weet de app dat de boeking mag worden beëindigd

    Aan het eind van de dag kan je de fiets dan weer boeken om terug te brengen naar het fietsstation waar je de fiets gehaald hebt.

    Let op: zodra je de boeking beëindigd is de deelfiets wel weer beschikbaar voor anderen.

  8. Waar is de app verkrijgbaar?
    De app is te downloaden via de App Store en Google Play.