Zuid-Holland Wijzig regio

Contactformulier Wijzig regio

Gaat jouw vraag bijvoorbeeld over hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de dienstregeling kunt vinden en of je je fiets mee kunt nemen? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Gebruik het contactformulier om bezwaar te maken tegen een boete of om een restitutieverzoek te doen, bijvoorbeeld als er teveel geld van je OV-chipkaart is afgeschreven. Middels dit formulier kun je ook aanspraak maken op de geld terug bij vertraging-regeling. Geef eerst kort en bondig aan wat je verzoek is. Bij stap 3 kun je een onderwerp kiezen.

In dit formulier vragen wij om jouw persoonsgegevens. Wij zullen deze persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor de in onze privacyverklaring omschreven doeleinden en wij vinden het van essentieel belang dat wij in alle gevallen ons houden aan de eisen die de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) stelt. Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.

Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we om aanvullende gegevens.

Om uw restitutieverzoek in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u de losse kaartje(s) ingescand (in één document) mee te sturen.

Om uw bezwaar in behandeling te kunnen nemen hebben wij onderstaande gegevens nodig. Dit dient als één document bijgevoegd te worden:

  1. Kopie ID kaart
  2. Kopie OV-chipkaart (indien er met een OV-chipkaart is gereisd)
  3. Kopie Boete

Let op! Gebruik je NS Flex op je OV-chipkaart tijdens het reizen met Arriva? Vergeet dan niet een kopie van je reisoverzicht (met bedragen) of NS Flex-factuur op te sturen.
Voor het melden van verloren en gevonden spullen verwijzen wij je door naar iLost.