Zuid-Holland Wijzig regio

Contactformulier Wijzig regio

Gaat jouw vraag bijvoorbeeld over hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de dienstregeling kunt vinden en of je je fiets mee kunt nemen? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Gebruik het contactformulier om bezwaar te maken tegen een boete of om een restitutieverzoek te doen, bijvoorbeeld als er teveel geld van je OV-chipkaart is afgeschreven. Middels dit formulier kun je ook aanspraak maken op de geld terug bij vertraging-regeling. Geef eerst kort en bondig aan wat je verzoek is. Bij stap 3 kun je een onderwerp kiezen.

In het contactformulier vragen wij om jouw persoonsgegevens. Wij zullen deze persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor de in deze privacyverklaring omschreven doeleinden en wij vinden het van essentieel belang dat wij in alle gevallen ons houden aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming stelt. Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.

Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we om aanvullende gegevens.

Om uw restitutieverzoek in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u de losse kaartje(s) ingescand (in één document) mee te sturen.

Om uw bezwaar in behandeling te kunnen nemen hebben wij onderstaande gegevens nodig. Dit dient als één document bijgevoegd te worden:

  1. Kopie ID kaart
  2. Kopie OV-chipkaart (indien er met een OV-chipkaart is gereisd)
  3. Kopie Boete

Voor het melden van verloren en gevonden spullen verwijzen wij je door naar iLost.