Direct naar inhoud
Kun je vinden wat je nodig hebt?

Contact met Arriva

Is het niet gelukt om antwoord op je vragen te krijgen via de veelgestelde vragen? Of heb je een klacht of wil je geld terug? We helpen je graag zo snel mogelijk verder!

Je bereikt ons via WhatsApp, Facebook en X van maandag tot en met vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur. Tijdens weekenden en op feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur. Telefonisch bereik je ons 24 uur per dag via 0800-0232545.

Icoon van een gesprekswolk met daarin een telefoon.

WhatsApp

Chat met ons
Icoon van een gesprekswolk met een bliksemschicht erin.

Facebook

Chat met ons
Een icoon van een telefoon waaruit een gesprekswolk komt.

Telefoon

Liever contact via ons contactformulier?

Heb je een vraag of een klacht of wil je geld terug? Vul dan ons contact formulier in. Let op: onze reactietijd is maximaal 7 tot 10 werkdagen.

Contactformulier

Heb je iets verloren?

Heb je iets verloren in één van onze bussen of treinen? We helpen je graag om het voorwerp weer terug te vinden. Alle voorwerpen die wij vinden, plaatsen wij via iLost op deze webpagina. Via de zoekbalk hieronder kun je kijken of jouw voorwerp gevonden is.

Het iLost-logo. Een rood vlak met daarin de woorden iLost. & found. Vind je verloren voorwerp

Arriva OV Servicepunten

Soms is het fijner om zaken persoonlijk te regelen. Dat kan in het Arriva OV Servicepunt bij jou in de buurt. Een echte OV-winkel waar onze mensen voor je klaar staan.

Veelgestelde vragen

Vragen over het datalek bij Arriva