Heel Nederland Kies regio

Contactformulier

Gaat jouw vraag bijvoorbeeld over hoe laat de trein of bus vertrekt, waar je de dienstregeling kunt vinden en of je je fiets mee kunt nemen? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Vul het contactformulier in om bezwaar te maken tegen een boete of een restitutieverzoek te doen (voor als er teveel geld van je OV-chipkaart is afgeschreven). Ook kun je aanspraak maken op de geld terug bij vertraging-regeling, een vraag stellen of klacht melden.

  1. Geef kort en bondig aan wat je verzoek is
  2. Vul je persoonsgegevens in
  3. Selecteer het onderwerp
  4. Controleer je melding en verstuur

Om je zo goed mogelijk te helpen, vragen we om aanvullende gegevens.

Om uw restitutieverzoek in behandeling te kunnen nemen verzoeken wij u de losse kaartje(s) ingescand (in één document) mee te sturen.

Om uw bezwaar in behandeling te kunnen nemen hebben wij onderstaande gegevens nodig. Dit dient als één document bijgevoegd te worden:

  1. Kopie ID kaart
  2. Kopie OV-chipkaart (indien er met een OV-chipkaart is gereisd)
  3. Kopie Boete

Voor het melden van verloren en gevonden spullen verwijzen wij je door naar iLost.

In het contactformulier vragen wij om jouw persoonsgegevens. Wij zullen deze persoonsgegevens uitsluitend gebruiken voor de in deze privacyverklaring omschreven doeleinden en wij vinden het van essentieel belang dat wij in alle gevallen ons houden aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming stelt. Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.