









Als je regelmatig met het openbaar vervoer reist, kan een abonnement voordeliger zijn dan reizen op saldo. Bekijk hier onze OV-chipkaart abonnementen per regio. Let wel op dat steeds meer abonnementen alleen nog beschikbaar zijn voor OVpay. Wacht dus niet te lang met overstappen.
NS-abonnementen gelden ook in onze treinen. Abonnementen met 'Arriva' in de naam zijn alleen bij Arriva én in de vermelde regio te gebruiken.
Je kunt ook via het bestelformulier kun je een abonnement bestellen. De verwerking hiervan duurt wel langer dan bestellen in de webshop! Vul hiervoor je persoonsgegevens* in op het bestelformulier.
*We gebruiken deze gegevens alleen voor de doeleinden in onze privacyverklaring en houden ons aan de AVG-eisen.Voor meer informatie lees je hier ons privacybeleid.

Bekijk de pagina Prijzen voor kinderen of bestel een abonnement in de webshop.
Je abonnement wordt niet automatisch verlengd. Via onze webshop kun je het abonnement opnieuw bestellen
Op onze abonnementen pagina kun je per regio zien welke abonnementen we hebben. Ook kun je naar de webshop om alle abonnementen te bekijken en direct bestellen.
Een kwartaal en jaarabonnement kun je in de meeste gevallen in 3 (kwartaalabonnement) of 10 (jaarabonnement) betalen. Als dit mogelijk is, dan staat dit aangegeven in de webshop bij het abonnement.
Hiervoor heb je wel een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken.
Als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Abonnementen die je in de webshop bestelt, betaal je eenvoudig en direct via je eigen bank met iDEAL of met je creditcard (o.a. Visa en Mastercard).
Op dit moment is er een nieuwe webshop in ontwikkeling. In de tussentijd kun je terecht in onze oude webshop omgeving, deze kent helaas geen winkelmandje. Je kunt natuurlijk wel gewoon je e-tickets kopen, deze ontvang je na betaling rechtstreeks op je ingegeven e-mailadres. Heb je een abonnement besteld? Dan kun je via deze link inloggen op jouw Arriva account en daar je producten inzien. Heb je een vraag of wil je iets wijzigen? Neem dan contact met ons op.
Via ons contactformulier kun je een stopzetting aan ons doorgeven.
Een fout gemaakt tijdens het bestellen? Je kan dit aan ons doorgeven via het contactformulier. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!
De Arriva-abonnementen kun je in de meeste gevallen alleen gebruiken bij Arriva. Soms is een Arriva-abonnement ook geldig bij een andere vervoerder. Bijvoorbeeld op bepaalde lijnen en routes. Dit staat altijd bij het abonnement vermeld in de webshop. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Als er uitzonderingen gelden, dan staat dit vermeld in de voorwaarden. Als er uitzonderingen zijn, dan staat dit in de voorwaarden
Je kunt op ov-chipkaart.nl een account aanmaken. Zo kun je al je gemaakte reizen bekijken.
Check je in en uit met een betaalpas, creditcard of telefoon? Bekijk dan je reizen in de OVpay app of op de website van OVpay.
Bekijk de pagina Prijzen voor kinderen of bestel een abonnement in de webshop.
Via ons contactformulier kun je een stopzetting aan ons doorgeven.
Je abonnement wordt niet automatisch verlengd. Via onze webshop kun je het abonnement opnieuw bestellen
Een fout gemaakt tijdens het bestellen? Je kan dit aan ons doorgeven via het contactformulier. We proberen je zo snel mogelijk te helpen!
Op onze abonnementen pagina kun je per regio zien welke abonnementen we hebben. Ook kun je naar de webshop om alle abonnementen te bekijken en direct bestellen.
De Arriva-abonnementen kun je in de meeste gevallen alleen gebruiken bij Arriva. Soms is een Arriva-abonnement ook geldig bij een andere vervoerder. Bijvoorbeeld op bepaalde lijnen en routes. Dit staat altijd bij het abonnement vermeld in de webshop. NS-abonnementen zijn ook bij ons in de trein geldig. Als er uitzonderingen gelden, dan staat dit vermeld in de voorwaarden. Als er uitzonderingen zijn, dan staat dit in de voorwaarden
Een kwartaal en jaarabonnement kun je in de meeste gevallen in 3 (kwartaalabonnement) of 10 (jaarabonnement) betalen. Als dit mogelijk is, dan staat dit aangegeven in de webshop bij het abonnement.
Hiervoor heb je wel een Mijn Arriva-account nodig. Heb je nog geen Mijn Arriva-account, geen probleem, je kan tijdens de bestelling gewoon een account aanmaken.
Als je kiest voor gespreid betalen, betaal je de eerste termijn altijd tijdens je bestelling.
Abonnementen die je in de webshop bestelt, betaal je eenvoudig en direct via je eigen bank met iDEAL of met je creditcard (o.a. Visa en Mastercard).
Je kunt op ov-chipkaart.nl een account aanmaken. Zo kun je al je gemaakte reizen bekijken.
Check je in en uit met een betaalpas, creditcard of telefoon? Bekijk dan je reizen in de OVpay app of op de website van OVpay.
Op dit moment is er een nieuwe webshop in ontwikkeling. In de tussentijd kun je terecht in onze oude webshop omgeving, deze kent helaas geen winkelmandje. Je kunt natuurlijk wel gewoon je e-tickets kopen, deze ontvang je na betaling rechtstreeks op je ingegeven e-mailadres. Heb je een abonnement besteld? Dan kun je via deze link inloggen op jouw Arriva account en daar je producten inzien. Heb je een vraag of wil je iets wijzigen? Neem dan contact met ons op.
Neem gerust contact met ons op.