

Je kan op verschillende manieren naar je werk reizen.
Dacht je daarbij al eens aan het OV?
"Nooit meer in de file, nog even wat werken of je favoriete tijdschrift lezen (gratis in de bussen en treinen van Arriva). Met het OV kom je ontspannen aan op je werk."
MUMC+ medewerkers reizen gratis!
Arriva en het MUMC+ hebben met elkaar afspraken gemaakt over speciale bus- en treinabonnementen. Vanaf 7 kilometer woon-werkafstand reis je helemaal gratis met het ov en kun je daarom reizen op rekening om voor je woon-werkverkeer met alle bussen en treinen van Arriva Limburg te reizen. Je hoeft dus zelf niets meer voor te schieten dankzij de collectieve afspraak met een zogenaamde Goede Zaakpas.
Indien je minder dan 7 km van je werk woont, dan krijg je via het mumc+ een kilometervergoeding. Hiermee kun je zelf (deels) de kosten van het ov vergoeden.
Om gebruik te maken van bovenstaande mogelijkheden, ontvang je een Goede Zaakpas. Dat is de zakelijke OV-chipkaart van Arriva. Hiermee kun je reizen in alle bussen en treinen. Deze pas is een kaart op naam en dus alleen te gebruiken door jou. Je ontvangt deze pas thuis, nadat je via onderstaand formulier jouw wensen hebt aangegeven. Het MUMC+ checkt of jij echt het juiste abonnement hebt aangevraagd en daarna krijg je de pas binnen 2 weken thuisgestuurd. Wil je ook een NS-traject op de pas? Dan duurt het 3 weken.
Je kunt een jaarabonnement in laten gaan op iedere 1e van de maand. Als je je abonnement hebt aangevraagd, duurt het 2 tot 3 weken voordat je de pas ontvangt. Wil je per de eerste van de maand via een Goede Zaakpas met een jaarabonnement reizen, dan moet je jouw pas uiterlijk de 5de van de maand ervoor bestellen.
Het halfjaarabonnement geldt altijd van november tot en met april. Wil je deze pas bestellen? Doe dit uiterlijk op 2 oktober via onderstaand bestelformulier. Geef via onderstaand formulier door welk abonnement je graag zou willen ontvangen en binnen twee tot drie weken ontvang je jouw persoonlijke Goede Zaakpas met daarop het bestelde abonnement. Voorafgaand aan het bestellen moet je de volgende zaken bepalen:
Heb je vragen tijdens het invullen van het formulier, stuur dan een e-mail naar klantenservice.zakelijk@arriva.nl of bel met Arriva Klantenservice Zakelijk 088 2777272.