Bedankt voor de feedback!
Businessclubmember bij De Graafschap?
Arriva verzorgt het openbaar vervoer in de Achterhoek en dus ook in Doetinchem, de thuisbasis van ‘jouw’ voetbalclub De Graafschap. Dagelijks brengen de Arriva-bussen en treinen vele reizigers naar hun bestemming.
Sommige mensen reizen dagelijks naar hun werk met het OV, anderen gaan er enkele keren per week op uit met de trein of bus. Graag geven we jullie als trouwe supporters van de ‘Superboeren’ ook de mogelijkheid om voordelig met de Arriva-treinen en/of -bussen te kunnen reizen.
Speciaal ‘De Graafschap’-tarief bij aanschaf van het abonnement Altijd Vrij Gelderland
Met dit abonnement reis je onbeperkt met de bussen en treinen van Arriva in de hele Achterhoek. Ook in de spits en in het weekend. En niet te vergeten op de momenten dat de Superboeren thuis spelen.
Voor De Graafschap businessclub-leden (inclusief hun werknemers)
Kwartaalabonnement
Regulier | Incl. korting | |
Bus | 348,75 euro | 331,31 euro |
Trein en Bus | 417,31 euro | 396,44 euro |
Jaarabonnement
Regulier | Incl. korting | |
Bus | 1.162,51 euro | 930,00 euro |
Trein en Bus | 1.545,61 euro | 1.236,49 euro |
Ik wil een abonnement bestellen. Hoe werkt dat?
Om gebruik te maken van één van deze producten heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Als je die hebt (besteld) kun je het formulier invullen onder aan deze pagina.
Je krijgt dan na enkele dagen een kortingscode toegestuurd. Zodra je de code hebt gekregen, kun je het abonnement van jouw keuze (trein/bus of bus, jaar of kwartaal) bestellen via onze webshop.
Hier volg je de invulinstructies zoals getoond in de webshop en kun je de kortingscode in de laatste stap bij de betaling invullen.
Als je een product hebt besteld in de webshop van Arriva, moet je het product nog ‘op je OV-chipkaart zetten’. Dat kun je heel eenvoudig doen bij een blauwe of gele ophaalmachine in de bus of bij één van de vele verkooppunten. Zodra het abonnement op je persoonlijke OV-chipkaart staat, ben je klaar om te reizen.
Reisadvies op maat
Via onze reisplanner kun je een specifiek reisadvies opvragen naar jouw werk. Je ziet dan eenvoudig met welke bus- of treinlijn je het beste naar het werk kunt reizen, vertrek- en aankomsttijden en bij welke halte of welk station je kunt in- en uitstappen.
Hulp nodig bij het maken van je keuze?
Onze medewerkers van de Klantenservice helpen je graag om het juiste reisproduct te kiezen, dat past bij jouw situatie. Je kunt ons bellen, maar bijvoorbeeld ook je vraag stellen via Whatsapp, Facebook of Twitter.
Bellen: 0800 0232545 (gratis). Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur.