U kunt hiervoor gebruik maken van het bestelformulier van Arriva. Als dit niet in uw bezit is, kunt u dit aanvragen via klantenservice.zakelijk@arriva.nl
IngeklaptWat is de levertijd van een nieuwe pas?
De levertijd bedraagt 7 tot 10 werkdagen.
IngeklaptWat te doen bij het verliezen van een pas of bij een defecte pas?
IngeklaptWat zijn de kosten van een vervangende pas?
De kosten bedragen 15 euro per pas.
IngeklaptWelk abonnement staat er op de pas?
Er kunnen diverse abonnementen op de pas staan, dit is afhankelijk van bijvoorbeeld waar een eindgebruiker woont en werkt of naar school gaat.
IngeklaptWanneer moet het abonnement ingaan?
Het abonnement kan op ieder gewenst moment ingaan.
IngeklaptWat is de duur van een abonnement?
Het abonnement heeft een looptijd van een jaar.
IngeklaptStaat de naam van de pashouder op de pas?
U kunt zowel anonieme als persoonlijke passen bestellen.
IngeklaptWat te doen bij het beƫindigen van een abonnement?
U kunt een mail sturen naar klantenservice.zakelijk@arriva.nl met het verzoek het abonnement te beƫindigen. Eventueel vindt restitutie plaats van de resterende maanden.
IngeklaptWat te doen bij verlengen van een abonnement
U kunt een mail sturen naar klantenservice.zakelijk@arriva.nl met het verzoek het bestaande abonnement te verlengen. Dit abonnement zet Arriva op afstand klaar. De pashouder kan de verlenging bij een oplaadpunt op de pas laden.
IngeklaptHoe bereik ik de zakelijke klantenservice van Arriva?