Vergoeding bij verlies OV-chipkaart met Arriva-abonnement
Verloor je je OV-chipkaart met Arriva-abonnement en moet je reizen? Dan kun je een vergoeding aanvragen voor de extra kosten die je maakt tijdens het reizen zonder abonnement. De vergoeding die je krijgt hangt af van je abonnement.
- Registreer je verloren OV-chipkaart als verloren/gestolen en vraag een vervangende kaart aan via OV-chipkaart.nl.
- Maak je reizen met een andere OV-chipkaart, met e-tickets of met losse kaartjes. Bewaar alle vervoerbewijzen goed.
- Nadat je je nieuwe OV-chipkaart ontvangen hebt, kun je een vergoeding aanvragen via het contactformulier.
We hebben van je nodig:
o Voorletter(s)
o E-mailadres
o Geboortedatum
o IBAN (bankrekeningnummer)
o OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de oude kaart
o OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de nieuwe kaart.
Daarnaast hebben we van je nodig:
een scan of foto's van je gekochte kaartjes
of
het OV-chipkaartnummer en vervaldatum van de OV-chipkaart die je tijdelijk gebruikte
of
de bestelnummers van je e-tickets.